Анкета для виявлення стосунків у колективі
Шановний учню!
У тих запитання, де пропонується кілька варіантів відповідей, ти можеш підкреслити ту, яка найбільше імпонує тобі, або дописати свою.
1) Скільки тобі років?..
2) Стать............. чол./жін.
3) Ти любиш школу?
1) дуже люблю;
2) не люблю;
3) трішки люблю.
4) Як ти почуваєшся в школі?
1) спокійно;
2) весело;
3) нудно;
4) страшно;
5)комфортно;
6}неспокійно;
7)самотньо.
5) Чи подобається тобі хтось з класу? (так/ні).
6) Якщо "гак", то що переважає у ваших стосунках?
І) взаєморозуміння;
2) взаємодопомога;
3) справжнє кохання;
4) співпереживання;
5) повага одне до одного;
6) заняття сексом;
7) спільне хобі.
7.Які проблеми хвилюють тебе у взаєминах з однокласниками?
8.Які стосунки склалися у вашому класі?
1) взаєморозуміння;
2) байдужості;
3) поваги і довіри;
4) насилля;
5) співпереживання;
6) переслідування та висміювання;
7) взаємодопомоги.
9. Чи хотів би ти запросити до себе на день народження кого-небудь з
учителів? (так/ні).
10. Як би ти охарактеризував стосунки між учнями вашого класу?
1) дружні; співпрацюємо, турбуємося одне про одного та водночас відчуваємо відповідальність за власні вчинки перед колективом;
2)товариські, дружні, але не дуже міцні й тривалі;
3) абсолютно байдужі: ніхто нікого не цікавить;
4) нещирі: за злагодою приховується утиск з боку сильних;
5) ми всі підкоряємося одному "королю" або групі нахабних небезпечних посіпак;
6) ми увесь час сперечаємося та сваримося одне з одним;
7) стосунки між нами бувають різні залежно від ситуації.
11. Я вважаю за краще зі своїми однокласниками:
1) вчити уроки;
2) виїздити на природу;
3) брати участь у громадській роботі;
4) захищати їх від небезпеки;
5) триматися від них подалі;
6) проводити вільний час;
7) допомагати тим, хто потребує цього;
8) обговорювати особисті проблеми;
9) проводити свій день народження;
10)звертатися по допомогу.
12. Що найбільше відповідає твоїй життєвій позиції?
1) я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям;
2) я готовий відмовитися від власних інтересів заради інших людей;
3) я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами та інтересами Інших людей;
4) я допомагаю іншим людям, якщо це не суперечить моїм інтересам;
5) я намагаюся не турбувати інших людей через свої особисті проблеми;
6) я можу співчувати іншій людині, проте марнувати час на будь-яку допомогу не можу;
7) я допомагаю іншим людям, якщо сам маю з цього якийсь зиск;
8) мене не цікавлять інші люди.
13. Хто має втрутитися й допомогти учневі, якщо він став на неправильний шлях: погано вчиться, порушує закони, вживає наркотики тощо?
1) ніхто;
2) однокласники;
3) вчителі;
4) батьки;
5) міліція;
6) церква;
7) психолог;
8) соціальний працівник;
9) особисто я.