Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net
Скачать бесплатные шаблоны Joomla

Анкета для виявлення стосунків у колективі

Шановний учню!

У тих запитання, де пропонується кілька варіантів відповідей, ти можеш підкреслити ту, яка найбільше імпонує тобі, або дописати свою.

1) Скільки тобі років?..

2) Стать............. чол./жін.

3) Ти любиш школу?

1)         дуже люблю;

2)    не люблю;

3)         трішки люблю.

4) Як ти почуваєшся в школі?

1)          спокійно;

2)          весело;

3)    нудно;

4)    страшно;

5)комфортно;
6}неспокійно;
7)самотньо.

5) Чи подобається тобі хтось з класу? (так/ні).

6) Якщо "гак", то що переважає у ваших стосунках?

І)   взаєморозуміння;

2)    взаємодопомога;

3)    справжнє кохання;

4)    співпереживання;

5)    повага одне до одного;

6)    заняття сексом;

7)    спільне хобі.

7.Які проблеми хвилюють тебе у взаєминах з однокласниками?

8.Які стосунки склалися у вашому класі?

1)          взаєморозуміння;

2)    байдужості;

3)    поваги і довіри;

4)    насилля;

5)    співпереживання;

6)    переслідування та висміювання;

7)    взаємодопомоги.

9.      Чи хотів би ти запросити до себе на день народження кого-небудь з
учителів?
(так/ні).

10.    Як би ти охарактеризував стосунки між учнями вашого класу?

1) дружні; співпрацюємо, турбуємося одне про одного та водночас відчуваємо відповідальність за власні вчинки перед колективом;

2)товариські, дружні, але не дуже міцні й тривалі;

3)    абсолютно байдужі: ніхто нікого не цікавить;

4)    нещирі: за злагодою приховується утиск з боку сильних;

5)    ми всі підкоряємося одному "королю" або групі нахабних небезпеч­них посіпак;

6)    ми увесь час сперечаємося та сваримося одне з одним;

7)    стосунки між нами бувають різні залежно від ситуації.

11.    Я вважаю за краще зі своїми однокласниками:

1)          вчити уроки;

2)    виїздити на природу;

3)    брати участь у громадській роботі;

4)    захищати їх від небезпеки;

5)    триматися від них подалі;

6)    проводити вільний час;

7)    допомагати тим, хто потребує цього;

8)          обговорювати особисті проблеми;

9)    проводити свій день народження;

10)звертатися по допомогу.

12.    Що найбільше відповідає твоїй життєвій позиції?

1)          я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям;

2)    я готовий відмовитися від власних інтересів заради інших людей;

3)    я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами та інтересами Інших людей;

4)    я допомагаю іншим людям, якщо це не суперечить моїм інтересам;

5)    я намагаюся не турбувати інших людей через свої особисті проблеми;

6)    я можу співчувати іншій людині, проте марнувати час на будь-яку допомогу не можу;

7)    я допомагаю іншим людям, якщо сам маю з цього якийсь зиск;

8)    мене не цікавлять інші люди.

13.           Хто має втрутитися й допомогти учневі, якщо він став на неправильний шлях: погано вчиться, порушує закони, вживає наркотики  тощо?

1)    ніхто;

2)    однокласники;

3)    вчителі;

4)    батьки;

5)    міліція;

6)    церква;

7)    психолог;

8)    соціальний працівник;

9)    особисто я.

 

 

   
Besucherzahler
счетчик посещений
   
© Всі права захищено (КПБЛ). E-mail: pashka.zinchenko@gmail.com