Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net
Joomla модули на http://joomla3x.ru и компоненты.

Анкета: Проблема шкідливих звичок для учня

Мета:виявити в класному колективі учнів, які потребують проти тютюнової, антиалкогольної та наркотичної допомоги; визначити

наскільки актуальні для даного класу проблеми алкоголю, тютюнопаління та вживання наркотиків.

 

Інструкція:учень має відверто і чесно відповісти на запитання анонімної анкети, обираючи варіант відповіді, який співпадає з життям класу.

1.                Як ти гадаєш, скільки твоїх  однокласників курять ?

 а) таких немає;

 б)1-2 особи;

 в) біля третини;

 г)більшість.

2. Скільки твоїх однокласників вживає алкогольні напої ?

          а) таких немає;

          б) 1-2 особи;

          в)біля третини;

          г)більшість.

3.Звідки ти одержуєш інформацію про шкідливий та небезпечний вплив наркотиків?

          а)не одержав зовсім;

          б) від батьків;

          в)у школі;

          г) з теле- і радіопередач;

          е) газет, журналів,

          ж) співробітників міліція;

4.Яку інформацію ти вважаєш  найцікавішою та правдивою?

           а) отриману від батьків;

           б) у школі;

           в) з теле- і радіопередач;

           г) газет, журналів;

           д) від друзів;

           ж) співробітників міліції.

5.Що з перерахованого досить часто має місце у нашій школі:

          а) ображання особистості;

          б) бійки;

          в) злодійство;

          г) паління в будівлі школи;

          д) вимагання грошей;

          е) вживання наркотиків;

         ж)вживання алкоголю;

          з) інші антигромадські вчинки (указати).

6. Після уроків ти відвідуєш:

         а) факультативні заняття;

         б) курси;

         в) спортивні секції;

         г) гуртки;

         д) нічим не займаєшся.

7. Для дозвілля й активного відпочинку у нашій школі проводять:

         а) дискотеки;

         б)предметні тижні, вечори;

         в) спортивні змагання;

         г) походи;

         д) виступи театру, КВК;

         е) нічого не проводиться.

Окремий аналіз ситуації в класі

1.    Чи існує загроза «наркогенний ризик»?

2.    Чи існує «наркогенний ризик» для учнів класу?

3.    Що є основним і що – достовірним джерелом інформації про шкоду наркотиків?

4.    Які правопорушення мають місце у школі ?

5.    Чи цікаво школярі проводять вільний час ?

   
Besucherzahler
счетчик посещений
   
© Всі права захищено (КПБЛ). E-mail: pashka.zinchenko@gmail.com