Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net
Бесплатные шаблоны Joomla

Відверта розмова про дружбу

«Дружба — це …»

Мета: формувати в учнів ціннісну орієнтацію, здатність формулювати моральні судження; розвивати комунікативні навички, аналітичні й творчі здібності дітей.

Обладнання:магнітофон, записи пісень.

Дерево міцне корінням, а людина — друзями.

Народна мудрість

Хід заходу

Учитель оголошує тему уроку, план та епіграф. Наголошує, що наприкінці уро­ку учні повинні пояснити слова епіграфу — розв'язати проблемне завдання.

Завдання № 1

На початку уроку звучить запис пісні «Справжній друг», муз. П. Савельева, сл. М. Пляцковського.

Дружба віддана не зламається

Не розклеїться від дощу й негод.

Друг в біді не лишить, .

Добрим словом втішить,

Отакий він, незрадливий, справжній друг!

Ми посваримось і помиримось,

«Нерозлийвода»,— кажуть всі навкруг.

Вдень чи ніч негожу,

Друг мені поможе,

Отакий він, незрадливий, справжній друг!

Друг завжди мене прийде виручить,

Він не жде подяк і не жде послуг.

Буть комусь в пригоді

В будь-якій погоді

Ось що значить незрадливий, справжній друг!

Запитання до класу:

— Про що йдеться у пісні? (обговорення відповідей учнів ,підбивають підсумки).

Гра «Мікрофон».

Завдання учням — підібрати синоніми до слова «дружба».

(Можливі відповіді: співробітництво, взаєморозуміння, злагода, чуйність, бра­терство, єдність, співчуття, добросусідство, товариськість, взаємовиручка, турбо­та, повага, ввічливість, чуйність, допомога, та ін.)

Висновок.Отже дружба — це відносини між людьми на основі взаєм­ної довіри, взаєморозуміння, спільних інтересів, прив'язаності.

Завдання № 2

— З чого починається дружба і вміння дружити.

Робота в парах. Учні повинні записати по три ознаки початку дружби.

(Можливі відповіді: ходили разом у дитсадок; поряд живуть; познайомилися у школі, на вулиці, святі, у спортивній, музичній чи школі мистецтв, на занятті гуртка; разом відпочивали в санаторії, таборі відпочинку та ін.)

Завдання № З

— Чи всі ми вміємо дружити?

Парам необхідно навести приклади того, чи вміють вони дружити і що, на їх думку, головне у дружбі.

(Можливі відповіді: допомагати одне одному; не видавати секрети друга, бути відвертим, щирим з другом, не ображати, ділитись, вміти пробачати, довіряти дру­гові, мати спільні справи та інтереси та ін.).

Завдання № 4

Складання правил Товаришування

1)              Бути щирим, відвертим.

2)               Не видавати секретів інших.

3)              Ділитися з друзями (другом).

4)               Не ображати друзів.

5)               Не боятися попросити пробачення.

Завдання №5

— Кого ми називаємо другом?

Гра «Мій друг (подружка)».

Діти по черзі розповідають про своїх товаришів у класі, не називаючи їх імен. Слуха­чі повинні за описом відгадати ім'я друга. Той, хто правильно відгадав, стає ведучим.

Завдання № 6

— За що ми цінуємо своїх друзів?

Учні повинні проаналізувати свої виступи під час гри «Мій друг (по­друга)» і назвати головні риси, притаманні справжнім друзям.

Колективна робота:учні по черзі називають риси, які, на їхню думку, притаманні справжньому другові, не повторюючи вже названі.

(Можливі відповіді — вірність, взаємодопомога, взаємоповага, відвертість, щирість, поступливість, щедрість, прихильність та ін.)

Завдання № 7

Розв'язання проблемного питання.

Учні на основі здобутих на уроці знань роблять висновки щодо епіграфу уро­ку, прислів'я —«Дерево міцне корінням, а людина — друзями».

Домашнє завдання:Підібрати по три прислів'я та приказки про друж­бу, друзів.

   
Besucherzahler
счетчик посещений
   
© Всі права захищено (КПБЛ). E-mail: pashka.zinchenko@gmail.com